1. Wat is jullie werkwijze?
Wij werken op basis van ‘dropshipping’, dit betekent dat wij zelf geen voorraad houden. Als je bij ons bestelt dan zullen wij dit direct bestellen bij onze leverancier. De leverancier zal zorgen dat de bestelling rechtstreeks bij jou geleverd wordt. Uiteraard blijven wij jouw aanspreekpunt voor vragen, opmerkingen en eventuele klachten.
Hierdoor kan het zijn dat sommige producten een langere verzendtijd hebben dan je gewend zult zijn.
Meer info over dropshipping vind je bij de KVK en Wikipedia
2. Wat is het voordeel om bij jullie te bestellen?
Kwaliteit
Wij willen de kwaliteit en veiligheid garanderen. Daarom testen wij vooraf ieder product.
Op deze manier zorgen wij ervoor dat je uitsluitend goede producten ontvangt.
Klantenservice
We vinden het prettig om onze klanten te voorzien van de beste service, daarom zullen we proberen om je vragen binnen 24 uur te beantwoorden.
Retourservice
Ben je niet tevreden over je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen retourneren aan ons en dan krijg je je geld terug.
3. Hoelang duurt het voordat een bestelling arriveert?
Wanneer je bestelling bij ons binnen is, sturen wij die direct door naar onze leverancier.
Onze leverancier zit in het buitenland (China, Amerika), hierdoor duurt het gemiddeld 2 tot 5 weken totdat het product bij jouw thuis komt.
Vertragingen kunnen optreden, maar is zeldzaam.
Mocht een product er langer over doen om aan te komen, dan zal dit ook bij het product staan.
4. Waar komen de producten die jullie aanbieden vandaan?
De meeste producten die wij aanbieden zijn afkomstig van onze leveranciers uit China, Azië, Amerika of Europa.
5. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Het kan zijn dat sommige producten geen Track&Trace hebben.
Mocht dit wel het geval zijn ontvang je een email met daarin alle informatie.
6. Verzenden jullie internationaal?
Niet helemaal. Op dit moment verkopen wij alleen aan Nederland & België.
Mocht je toch een product willen bestellen kun je een email sturen naar support@time2shop.nl met je gewenste product en adres.
7. Ik heb meerdere artikelen besteld, waarom kwam mijn bestelling niet in één pakket?
De producten die wij aanbieden zijn afkomstig van diverse leveranciers verdeeld over meerdere opslagplaatsen. Dit betekent dat bestellingen met meerdere producten mogelijk afzonderlijk worden verzonden.
8. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat wij direct de bestelling doorgeven bij de leverancier is wijzigen of annuleren helaas niet mogelijk.
Na ontvangst kun je de bestelling uiteraard wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
9. Hoe kan ik mijn product retourneren?
Op onze pagina (retourneren) staat alle informatie die je hiervoor nodig hebt!
Let op: Dit kan alleen binnen 14 dagen na ontvangst.
10. Mijn product is defect, wat nu?
Als je een product hebt ontvangen dat defect is, willen we het artikel graag voor je vervangen.
Neem binnen 48 uur na ontvangst van een bestelling contact met ons op.
Wij kunnen dan samen kijken voor de beste, en voordeligste oplossing.
11. Hoe betaal ik mijn bestelling? Is het veilig?
Comfort, veiligheid en vertrouwen zijn onze grootste zorg. We gebruiken Secure Socket Layer (SSL) -coderingstechnologie om je gegevens online te beschermen. Je kunt betalen met een bankpas of creditcard of je PayPal-rekening en IDEAL en nog veel meer.
We gebruiken https://www.mollie.com als betaalprovider.
Al je gegevens worden veilig verwerkt en met SSL gecodeerd.
De website van PayPal is beveiligd en gecodeerd en biedt een aankoopbescherming voor in aanmerking komende artikelen.
12. Mijn vraag wordt hierboven niet beantwoord, wat moet ik doen?
Is je vraag niet beantwoord, of vind je het fijner om toch even contact te hebben met ons?
Stuur dan een email naar: support@time2shop.nl